De geluidloze chipsdoos van Pandora

Related Post

Leiderschap in transitie: waarom marketing weer over mensen moet gaan
“Marketeers zijn vandaag de dag geen reclamemakers meer, ze zijn veranderaars,” zegt Verstraete resoluut. “Ze staan op een kruispunt van ...

Hoe studenten en docenten de rol van generatieve AI in academisch onderwijs beleven
Maslow’s behoeftenhiërarchie Bij de analyse van de studenteninterviews richtte de focus zich op hun onderliggende behoeften, met Maslow’s piramide van ...

Runclubs zijn hipper dan ooit: Marketinglessen uit de rennende Renaissance
Community is terug Ik steek wellicht graag de draak met runclubs maar communities zijn terug van weggeweest, en sterker dan ...

Fundamentele trends in kaart gebracht – Megatrend #1: Polarisatie en populisme
Trendduiding Populisme versimpelt complexe kwesties tot een “wij tegen zij”-dynamiek, vaak rond onderwerpen als (etnische) identiteit, immigratie, klimaat en vaccinaties. ...

‘In de VS is bijna helft consumentenbestedingen afkomstig van de rijkste 10% huishoudens’
Groeiende kloof in kosten van levensonderhoud Toenemende vertrouwen in individuele makers AI-assistenten die de koopreis verstoren Proactieve houding van consumenten ...

Moeten marketeers ‘iets met Snapchat’ in 2025?
Het bericht Moeten marketeers ‘iets met Snapchat’ in 2025? verscheen eerst op Marketingfacts. Bron